BLIK już dostępny dla naszych Klientów!
Z przyjemnością informujemy, że BLIK jest już dostępy w naszym Banku. Warunkiem korzystania z usługi BLIK jest posiadanie konta osobistego oraz zainstalowanej aplikacji mobilnej BSGo. Dzięki usłudze BLIK można szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych, wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej.
Poniżej przedstawiamy Państwu najważniejsze informacje dotyczące usługi BLIK oraz instrukcję BLIK krok po kroku, z której dowiedzą się Państwo jak uruchomić usługę BLIK w telefonie.
Zapraszamy również do naszych Placówek, gdzie Pracownicy pomogą Państwu zainstalować aplikację i wyjaśnią jak korzystać z BLIK.
Co to jest BLIK?
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Łańcucie lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną BSGo
Dzięki usłudze BLIK możesz:
- szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BSGo wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
- wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej
- dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce)
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
domyślny | maksymalny | |
Wypłata gotówki w bankomacie | 1 000 zł | 10 000 zł |
Płatności w sklepach | 1 000 zł | 10 000 zł |
Płatności w Internecie | 1 000 zł | 10 000 zł |
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych dokonując tego w aplikacji mobilnej BSGo (ustawienia –> ustawienia BLIK –> limity BLIK)
Jak aktywować BLIKA?
- uruchom aplikację BSGo i włącz BLIK (jeśli posiadasz kilka kont osobistych, możesz swobodnie zmieniać rachunki, z których będą wykonywane transakcje BLIK)
- zacznij korzystać z BLIKA
W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BSGo oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.
Aby korzystać z BLIKa musisz mieć aktywny dostęp do bankowości elektronicznej Banku Spółdzielczego w Łańcucie oraz korzystać z podpisu mobilnego jako środka autoryzacji. Jeśli posługujesz się sms – kodami, BLIK nie będzie dostępny. W każdej chwili możesz zmienić środek autoryzacji na podpis mobilny – dokonasz tego w najbliższej placówce Banku.
BLIK – płać i wypłacaj wygodnie
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- To już wszystko - zakupy opłacone
Wypłata gotówki z bankomatu*:
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
- Podaj kwotę transakcji
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- Wypłata dokonana
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
- aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BSGo
- stosuj oprogramowanie antywirusowe
- stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
- aktualizuj przeglądarki internetowe
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.
Najczęściej zadawane pytania
Regulamin Usługi BLIK
Instrukcja BSGo z BLIK