Przelew BLIK na telefon już dostępny!



Z przyjemnością informujemy, że w naszym banku są już dostępne przelewy BLIK na telefon.

Przelew BLIK na telefon to usługa polegająca na maksymalnym uproszeniu i przyspieszeniu przekazywania środków. Pieniądze znajdą się na rachunku odbiorcy w kilka sekund. Nie musisz znać numeru rachunku odbiorcy. Wystarczy numer telefonu.
 

Jak aktywować przelewy na telefon w aplikacji mobilnej BSGo?

  • Aktywacja Przelewów na telefon -> Uruchamiamy aplikację i wchodzimy w opcję na dole 'Więcej', następnie Ustawienia -> Ustawienia BLIK. W sekcji "Przelewy na telefon" przełączamy opcję Odbieraj przelewy BLIKIEM. Potwierdzamy pojawiąjące się komunikaty o włączeniu i rejestracji telefonu w usłudze.

  • Warto również zaznaczyć opcję "Pokaż użytkowników BLIKA". To ustawienie daje aplikacji prawo dostępu do książki kontaktów. Pomocne jest to w trakcie tworzenia przelewu na telefon


Jak wykonać przelew BLIK na telefon?

  • Aby zlecić przelew na telefon, klikamy w aplikacji mobilnej BSGo, w sekcji 'Przelewy', na przycisk [Wykonaj Przelew] a jako typ przelewu z listy rozwijanej wybieramy 'Przelew na telefon BLIK'. Wpisujemy wszystkie wymagane dane dotyczące odbiorcy przelewu, kwotę, tytuł płatności itd. i zatwierdzamy PIN'em.

  • Przy danych dotyczących telefonu odbiorcy przelewu, jeżeli wcześniej w ustawieniach włączyliśmy opcję "Pokaż użytkowników BLIKA", mamy ikonkę książki kontaktów i możemy szybko z listy swoich kontaktów wybrać odbiorcę.

  • Kontakt posiadający przy swojej nazwie logo BLIKA na pewno ma zarejestrowany w swoim Banku telefon w usłudze Przelewów na telefon BLIK.


Czy są jakieś limity operacji?

  • Limit kwotowy pojedynczego przelewu: 500 zł. Jest to też maksymalna kwota jednorazowego przelewu jaką w ogóle można ustawić dla tej usługi.

  • Przelewy na telefon - Dzienny limit kwotowy: 1 000 zł.



Copyright © Bank Spółdzielczy w Łańcucie

strony internetowe rzeszów